O Agnieszce Radwańskiej jakoś ostatnio nie było wcale głośno, myślałam już, że po zamążpójściu osiadła na laurach i wiele jej w mediach nie będzie. Tymczasem, nasza sławna tenisistka podpisała kolejny kontrakt reklamowy i trzeba przyznać, że branżę wybrała dość zaskakującą.
Agnieszka Radwańska kocha modę i drogie torebki – o tym było swego czasu głośno w mediach. Dlatego też nie zdziwiłabym się gdyby została twarzą jakiejś prestiżowej rodzimej marki odzieżowej. Ale, jak widać z tej strony ciekawych propozycji nie ma, albo są przez sportsmenkę z jakichś powodów odrzucane. Wirtualne media właśnie ogłosiły, że Agnieszka Radwańska została twarzą kampanii wizerunkowej “Tu jest mój dom” warszawskiego developera Profbud. Jak dla mnie wybór branży dość osobliwy i zaskakujący. Choć napewno intratny i nie wpływający negatywnie na reputację.

Co reklamuje Agnieszka Radwańska?
Trzeba przyznać, że na polu reklamowym jej działania są dość prężne. Tenististka od ponad roku reklamuje Grupę Lotos. Większość z was zapewne kojarzy ją też z reklam Lexusa, Playa, Inglota oraz producenta rakiet tenisowych (Srixon). Celebrytka ma też na swoim koncie współpracę z marką Vanquis Bank oraz drogerią Daylia. Z developerem Profud tenisistka współpracuje już od dwóch lat.
Agnieszka Radwańska twarzą firmy developerskiej
W najnowszej kampanii tenisistka będzie reklamowała osiedle Awangarda, która jest jedną z najważniejszych inwestycji developera. Kampanii patronuje hasło “Tu jest mój dom”, czyli mowa jest o miejscu wyciszenia, gdzie można odpocząć po trudach dnia codziennego i znaleźć przysłowiowy azyl. “Dajemy ci przestrzeń, ty zamienisz ją w dom” “Dom to miejsce w którym lubisz się budzić, dokąd lubisz wracać” – to tylko niektóre cytaty z kampanii. Wybór Agnieszki na ambasadorkę kampanii ma swoje uzasadnienie – tenisistka prowadzi intensywne życie, wiele podróżuje i żyje w ciągłym pędzie, od treningu do treningu. Nic dziwnego, że wymarzony dom dla niej to miejsce pełne spokoju, gdzie może wyciszyć się i zwyczajnie być sobą. Zatrzymać się na chwilę, złapać oddech i zregenerować się. Jednym słowem znaleźć dla siebie bezpieczny azyl.
Klip do kampanii z Agnieszką Radwańską
Kampania skierowana jest na rynek warszawski, gdzie Profbud realizuje swoje inwestycje. Spoty wyświetlane będą w internecie oraz w kinach. Nie zabraknie też reklamy w prasie.
