Zawsze to miło, kiedy marki odzieżowe dają ukłon w stronę zwykłych kobiet. Marka Missguided poszła o krok do przodu – do swojej najnowszej kampanii #KeepOnBeingYou, zaangażowała różne kobiety, które łączy coś wyjątkowego.
We własnej skórze
Hasło, ktore przyświeca najnowszej kampanii marki odzieżowej Missguided to hasztag #KeepOnBeingYou. Kobiety, które wzięły w niej udział choć na pierwszy rzut oka się od siebie różnią, mają jedną wspólną cechę – odbiegają od przyjętego u nas pojęcia “ideału”, bowiem posiadają pewną wadę lub niedoskonałość. Marka Missguided chciała zapewne w ten sposób pokazać, że każda z kobiet jest wyjątkowa, nawet jeśli posiada mankamenty, a jej cera odbiega od tej “idealnej”, rodem z kobiecych czasopism.
#KeepOnBeingYou – Instagram lubi takie hasztagi
Kampania jest promowana w mediach społecznościowych i jej głównym zadaniem jest uświadomienie młodym kobietom, że nie muszą podążać za wyidealizowanymi sylwetkami celebrytek. Każda kobieta w swojej własnej skórze jest najpiękniejsza, bo jedyna w swoim rodzaju. Piękno to nic innego jak różnorodność.
Wybór kobiet nie był przypadkowy. Do udziału w reklamie zaproszono sześć, mających różne problemy związane ze skórą: albinizm, łuszczycę, blizny lub piegi. Bo każda skóra jest inna i wyjątkowa. Ale najważniejsze, że jest nasza. “Te kobiety rzucają światu wyzwanie związane z postrzeganiem piękna i wyostrzają pewność siebie, by czuć się komfortowo w swojej własnej skórze| – wypowiadają się twórcy kampanii Missguided.
Internauci przyjęli kampanię dość ciepło. Na profilu marki pojawiły się różne pozytywne opinie. Przede wszystkim podziękowania za pokazanie kobiet, z którymi mogą indentyfikować się zwykła dziewczyna. Skóra może być piękna nawet gdy odbiega od przyjętego ideału. Bo co to znaczy być idealną?