#KeepOnBeingYou – oryginalna kampania marki Missguided

Zawsze to miło, kiedy marki odzieżowe dają ukłon w stronę zwykłych kobiet. Marka Missguided poszła o krok do przodu – do swojej najnowszej kampanii  #KeepOnBeingYou, zaangażowała różne kobiety, które łączy coś wyjątkowego.

We własnej skórze
Hasło, ktore przyświeca najnowszej kampanii marki odzieżowej Missguided to hasztag #KeepOnBeingYou. Kobiety, które wzięły w niej udział choć na pierwszy rzut oka się od siebie różnią, mają jedną wspólną cechę – odbiegają od przyjętego u nas pojęcia “ideału”, bowiem posiadają pewną wadę lub niedoskonałość. Marka Missguided chciała zapewne w ten sposób pokazać, że każda z kobiet jest wyjątkowa, nawet jeśli posiada mankamenty, a jej cera odbiega od tej “idealnej”, rodem z kobiecych czasopism.

#KeepOnBeingYou – Instagram lubi takie hasztagi
Kampania jest promowana w mediach społecznościowych  i jej głównym zadaniem jest uświadomienie młodym kobietom, że nie muszą podążać za wyidealizowanymi sylwetkami celebrytek. Każda kobieta w swojej własnej skórze jest najpiękniejsza, bo jedyna w swoim rodzaju. Piękno to nic innego jak różnorodność.

Wybór kobiet nie był przypadkowy. Do udziału w reklamie zaproszono sześć, mających różne problemy związane ze skórą: albinizm, łuszczycę, blizny lub piegi. Bo każda skóra jest inna i wyjątkowa. Ale najważniejsze, że jest nasza.   “Te kobiety rzucają światu wyzwanie związane z postrzeganiem piękna i wyostrzają pewność siebie, by czuć się komfortowo w swojej własnej skórze| – wypowiadają się twórcy kampanii Missguided.


Internauci przyjęli kampanię dość ciepło. Na profilu marki pojawiły się różne pozytywne opinie. Przede wszystkim podziękowania za pokazanie kobiet, z którymi mogą indentyfikować się zwykła dziewczyna. Skóra może być piękna nawet gdy odbiega od przyjętego ideału. Bo co to znaczy być idealną?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *