Monika Brodka promuje nowy sezon “Stranger Things”

Monikę Brodkę bardzo lubię i uważam, że jest nie tylko bardzo oryginalna, ale także kreatywna. Nic dziwnego, że producenci chętnie angażują ją do promocji seriali. A ona jest wszechstronna! Ostatnio, promowała teledyskiem serial “Rojst“, teraz zwrocił się do niej gigant seriali – Netflix. Monika Brodka wcieliła się tym razem w role głównych bohaterów serialu “Stranger Things”.

Monika Brodka w nowych rolach

Piosenkarka wcieliła się na krótko w role głównych bohaterów serialu “Stranger Things”. Wszystko to w ramach promocji trzeciego już sezonu kultowego serialu.  Netflix nie mógł trafić lepiej. Monika Brodka, mroczne zagadki, aura tajemnicy i duża sympatia, jaką darzą widzowie bohaterów – to wszystko musiało się udać.  W dodatku, nie ma chyba wdzięczniejszej mody do charakteryzacji jak lata 80.!

Wokalistka wystąpiła w 47 sekundowym spocie, w którym została ucharakteryzowana na trzech najbardziej charakterystycznych bohaterów. “Wszyscy mi mówią, że wyglądam jak dzieciaki z serialu “Stranger Things” – tak zaczyna się spot promujący nowy sezon serialu. Zobaczcie sami i oceńcie podobieństwo 🙂

Monika Brodka w spocie Netflixa

Monika Brodka Stranger Things

Brodka w sieci

Autor spotu, Helvis Priestley umieścił trzy zdjecia Moniki Brodki na Twitterze. Możemy zobaczyć na nich charakterystyczne fryzury najmłodszych bohaterów “Stranger Things”. Tweet zawierał pytanie: “Nie dziwi was to, że Monika Brodka zagrała wszystkie dziecięce role w »Strangers Things«?”

“Stranger Things” promocja level hard

Serial jest specyficzny, to i promocja kolejnych sezonów nie może być banalna.  Pamiętacie prawdziwy rower, który ozdobił jeden z Warszawskich bloków na ulicy Pięknej? Zdjęcie roweru obiegło sieć momentalnie. A o to przecież chodziło.

To jednak tylko kropla w morzu działań reklamowych producenta serialu. Swoją premierę miały przecież też klocki Lego z motywem “Stranger Things” oraz całkiem udana kolekcja ubrań w H&M (sama skusiłam się na odlotowy daszek w stylu lat 80.) Coca-Cola natomiast wypuściła specjalną edycję napojów New Coke sprzed 30 lat. Burger King nie był mniej pomysłowy i wprowadził do sprzedaży odwróconego do góry nogami Whoppera.

Jedna odpowiedź do “Monika Brodka promuje nowy sezon “Stranger Things””

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *