Monikę Brodkę bardzo lubię i uważam, że jest nie tylko bardzo oryginalna, ale także kreatywna. Nic dziwnego, że producenci chętnie angażują ją do promocji seriali. A ona jest wszechstronna! Ostatnio, promowała teledyskiem serial “Rojst“, teraz zwrocił się do niej gigant seriali – Netflix. Monika Brodka wcieliła się tym razem w role głównych bohaterów serialu “Stranger Things”.
Monika Brodka w nowych rolach
Piosenkarka wcieliła się na krótko w role głównych bohaterów serialu “Stranger Things”. Wszystko to w ramach promocji trzeciego już sezonu kultowego serialu. Netflix nie mógł trafić lepiej. Monika Brodka, mroczne zagadki, aura tajemnicy i duża sympatia, jaką darzą widzowie bohaterów – to wszystko musiało się udać. W dodatku, nie ma chyba wdzięczniejszej mody do charakteryzacji jak lata 80.!
Wokalistka wystąpiła w 47 sekundowym spocie, w którym została ucharakteryzowana na trzech najbardziej charakterystycznych bohaterów. “Wszyscy mi mówią, że wyglądam jak dzieciaki z serialu “Stranger Things” – tak zaczyna się spot promujący nowy sezon serialu. Zobaczcie sami i oceńcie podobieństwo 🙂


Brodka w sieci
Autor spotu, Helvis Priestley umieścił trzy zdjecia Moniki Brodki na Twitterze. Możemy zobaczyć na nich charakterystyczne fryzury najmłodszych bohaterów “Stranger Things”. Tweet zawierał pytanie: “Nie dziwi was to, że Monika Brodka zagrała wszystkie dziecięce role w »Strangers Things«?”
“Stranger Things” promocja level hard
Serial jest specyficzny, to i promocja kolejnych sezonów nie może być banalna. Pamiętacie prawdziwy rower, który ozdobił jeden z Warszawskich bloków na ulicy Pięknej? Zdjęcie roweru obiegło sieć momentalnie. A o to przecież chodziło.
To jednak tylko kropla w morzu działań reklamowych producenta serialu. Swoją premierę miały przecież też klocki Lego z motywem “Stranger Things” oraz całkiem udana kolekcja ubrań w H&M (sama skusiłam się na odlotowy daszek w stylu lat 80.) Coca-Cola natomiast wypuściła specjalną edycję napojów New Coke sprzed 30 lat. Burger King nie był mniej pomysłowy i wprowadził do sprzedaży odwróconego do góry nogami Whoppera.
Jedna odpowiedź do “Monika Brodka promuje nowy sezon “Stranger Things””