Podsiadło testuje nową formę promocji płyty “Małomiasteczkowy”. Blisko ludzi

Do czego może służyć odlschoolowy zielony kiosk pod Pałacem Kultury i Nauki, w samym sercu Warszawy? Okazuje się, że to świetne narzędzie promocji. Dawid Podsiadło postanowił samodzielnie zająć się promocją swojej płyty “Małomiasteczkowy”. Artysta wcielił się w rolę sprzedającego i w okienku obok prasy, papierosów i biletów pojawiła się nowa pozycja – Podsiadło. 

Mały zielony kiosk, a w nim?

Muzyka, prasa, bilety i Podsiadło. Takie rzeczy to tylko Podsiadło, drodzy Państwo. Piosenkarz po raz kolejny udowodnił, że ma do siebie dystans i żadnej pracy się nie boi. W dodatku, jest pomysłowy i dość oszczędny. Musicie przyznać, że dawno nie było takiej formy promocji płyty – blisko ludzi, bez wydawania gigantycznych sum pieniędzy na kampanię z billboradami. “Małomiasteczkowy” w sercu dużego miasta. I to nie w przypadkowym dużym mieście, ale w samej stolicy, pod Pałacem Kultury i Nauki! Aby kupić płytę trzeba było postać w kolejce, jak za starych, dobrych czasów, które większość z nas (zwłaszcza tych w moim wieku) wspomina z łezką w oku.

“Małomiasteczkowy” pod Pałacem Kultury

Premiera płyty “Małomiasteczkowy” miała miejsce 19 pażdziernika. Dokładnie wtedy, w centrum Warszawy, a konkretnie – pod Pałacem Kultury i Nauki stanął kiosk. Niewielki zielony kiosk blaszany. W okienku, za okratowanymi szybami można było zakupić płytę z autografem. Płytę sprzedawał osobiście wokalista – Dawid Podsiadło. Oczywiście, fanów nie zabrakło!

Dawid Podsiadlo sprzedaje płytę w kiosku
Dawid Podsiadlo sprzedaje płytę w kiosku

Podziękowania w stylu Podsiadło

W piątek po południu, po całym dniu sprzedawania w kiosku, Dawid Podsiadło z całego serca podziękował tym, którzy zakupili płytę. “PS. Wielu z Was spotkałem dziś osobiście, jakie miłe to są spotkania! A wy tacy elokwentni i pełni energii. Jestem fanem.”

No i jak tu go nie lubić?

Dawid Podsiadlo pod Pałacem Kultury
Dawid Podsiadlo pod Pałacem Kultury
Małomiasteczkowy
Małomiasteczkowy

Jedna odpowiedź do “Podsiadło testuje nową formę promocji płyty “Małomiasteczkowy”. Blisko ludzi”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *