Victoria Beckham w torbie. Nietypowe świętowanie rocznicy własnej marki

Marka odzieżowa Victorii Beckham obchodzi 10-lecie istnienia na rynku. Była wokalistka kultowego zespołu “Spice Girls” postanowiła celebrować ten fakt w nietypowy sposób. Ni z tego, ni z owego weszła do gigantycznej torby, eksponując swoje piękne nogi. Okazuje się jednak, że był to proces nie dość, że przemyślany, to jeszcze nawiązujący do głośnego wydarzenia sprzed 10 lat.

 

Co to się dzieje w branży mody? Czyżby ogarnęło ją pełne szaleństwo i żeby przyciągnąć uwagę mediów, wystarczy wejść do torby i zapozować reporterom? Victoria Beckham wcale nie oszalała, ale w tym jubileuszowym projekcie nawiązała do zdjęcia sprzed 10 lat.

Piosenkarka udowodniła, że ma nie lada poczucie humoru i choć liczy sobie już 44 wiosny, potrafi być pomysłowa, spontaniczna i kompletnie wyluzowana. To dość zaskakujące, bowiem kiedy Victoria pozuje fotoreporterom jest zazwyczaj poważna, a jej mina bardziej chłodna już być nie może. Rzadko kiedy można dopatrzeć się uśmiechu na twarzy tej pięknej kobiety.

Nietypowa sesja zdjęciowa, którą można już obejrzeć na Instagramie gwiazdy,  bardzo ociepla jej wizerunek. To nie koniec niespodzianek – zagorzali fani gwiazdy mogą z nią pogadać na Messengerze. Jak widać, kanały społecznościowe to najnowsza zajawka celebrytki i trzeba przyznać, że umiejętnie je wykorzystuje.

Victoria Beckham - 10-lecie marki
Victoria Beckham – 10-lecie marki
Victoria Beckham w torbie
Victoria Beckham w torbie
Victoria Beckham - kampania
Victoria Beckham – kampania

Sesja w torbie nawiązuje do słynnej kampanii Marca Jacobsa z 2008 roku. Świat mody oniemiał z wrażenia, kiedy zobaczył zdjęcie nóg Victorii Beckham, które wystawały z papierowej torby z logotypem projektanta. O zdjęciu natychmiast stało się głośno, a fotograf Juergen Teller stał się sławny. Victoria postanowiła powtórzyć ten sukces i z okazji 10-lecia własnej marki zaaranżowała spotkanie z Tellerem. Fotografowi spodobał się pomysł oddtworzenia klatek sprzed 10 lat. Marc Jacobs nie miał nic przeciwko, dlatego też nie można posądzić byłej Spicetki o plagiat.

Kiedy dekadę temu uwieczniono mnie jak wydostaje się z torby Marca Jacobsa to był mój początek w branży mody. Autorem tego zabawnego i jakże ironicznego, a także niesamowitego kadru był Juergen Teller. Wtedy wyszło to tak, jakbym miała sama pokazać swoją autorską kolekcję. Więc jaki jest lepszy sposób na zilustrowanie historii mojej marki niż przez odtworzenie tego ujęcia? Z tą różnicą, że teraz widzimy torbę z moim nazwiskiem” – uzasadniła całe przedsięwzięcie Victoria Beckham.

Oprócz zabawnej sesji w torbie, artyska wypuściła także linię urodzinowych T-shirtów. Cena? Ot, ok. 560 zł.

Poniżej kampania Marca Jacobsa z 2008 – dla porównania.

Kampania Marca Jacobsa z 2008
Kampania Marca Jacobsa z 2008
Kampania Marca Jacobsa z udziałem Victorii Beckham
Kampania Marca Jacobsa z udziałem Victorii Beckham

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *